چرم حقی

سفارشات از امروز 14 فروردین ارسال خواهند شد.

مهم‌ترین نکات خرید ست کیف و کمربند چرم مردانه

آقایان شیک پوش و خوشتیپ فقط به لباس خود اهمیت نمی‌دهند. برای آن‌ها اکسسوری ها هم جایگاه بالایی دارند. حتی اگر لباس خود را ساده بخرند؛ اما حاضر هستند تا پول بیشتری را بابت خرید وسایلی از جمله کیف و کمربند چرم بپردازند. در واقع این هزینه بیشتر برای جنس محصولات است. کیف و کمربندها که همگی شکل یکسانی دارند؛ اما آن جنس است که از دور متفاوت بودن را نشان می‌دهد. انتخاب این گروه از آقایان، ست چرم مردانه لاکچری است. ستی که در آن علاوه بر کیف و کمربند، گاهی چند وسیله کوچک دیگر هم مانند جاسوئیچی وجود دارد که یکی از بهترین کادو تولد خاص مردانه محسوب میشود.

نکات خرید ست کیف و کمربند چرم مردانه

برای هر مردی که می‌خواهد متفاوت‌تر و خوشتیپ تر از دیگران در جامعه باشد، علاوه بر لباس، به ست کیف و کمربند چرم خود اهمیت می‌دهد. برای او خیلی مهم است که این چرم‌های ست از بهترین برند باشند. نمونه‌های چرم زیادی همین الآن در بازار وجود دارند؛ اما هر چرمی کیفیت مناسبی ندارند. بسیاری از آن‌ها هم مصنوعی بوده و فقط ظاهر دارند.

یک کمربند و کیف پول ست مردانه که بسیار باکیفیت و عالی تهیه شده باشد، در همان نگاه اول می‌تواند جذاب بودن هر آقایی را نشان دهد. فقط در هنگام خرید باید چند نکته را رعایت کرد. چند نکته مهم که در نظر نگرفتنشان گاهی باعث انتخاب اشتباه می‌شود.

نکات خرید کیف چرم

  • اول از همه باید بودجه تعیین شود. چرم اصل قیمت بیشتری دارد؛ اما اینکه چرم چه حیوانی باشد، متفاوت خواهد بود. پس در ابتدا میزان هزینه‌ای پرداختی باید مشخص شود.
  • کیف چرم می‌تواند به صورت دستی یا ماشینی تهیه شود. در نوع ماشینی از دستگاه‌های مخصوصی استفاده می‌شود. با اینکه استحکام بیشتر در دوختشان وجود دارد؛ اما همیشه در یک نقطه بی‌نظمی دیده می‌شود. در نوع دستی، تمامی مراحل برش و دوخت با استفاده از دست انجام می‌شود. مهم‌ترین شاخصه این نوع کیف‌ها، دوخت منظم و یکدست است.
  • جنس کیف چرم چه چیزی باشد. چرم گاوی الگانت، چرم گاوی چاپدار، چرم گاوی فلوتر و چرم بزی الگانت از نمونه جنس‌های چرم است که شرکت حقی در ساخت محصولات خود استفاده می‌کند. انتخاب نوع جنس سلیقه است؛ البته به موقعیت جغرافیایی مکان استفاده هم بستگی دارد.
  • کیف‌ها ساختار متفاوتی دارند. در حقیقت هر کدام برای کاربردی تهیه شده‌اند. بعضی کیف‌های چرم حالت پاسپورتی دارند و می‌توان در آن انواع کارت بانکی و غیره را اضافه کرد. البته کیف چرمی انواع مختلفی دارد که می‌تواند از کیف پول تا کیف لپ تاپ را شامل شود. مهم این است که ساختار آن و تعداد جیب‌ها متناسب با نیاز خریدار باشد.
  • برای آن‌هایی که به دنبال کیف دستی برای حمل لپ تاپ یا کتاب هستند، استحکام آن اهمیت زیادی دارد. مهم‌ترین بخش کیفیت دوخت بند آن است که توانایی حمل کیف را در زمانی که در سنگین‌ترین حد مجاز خود قرار دارد، داشته باشد.
  • وزن و استایل کیف چرمی باید در نظر گرفته شود. اگر می‌خواهید که کیف را با خود به همه‌جا حمل کنید، باید به دنبال نمونه سبک وزن باشید. اگر ظاهر کیف در جلسات اهمیت دارد، باید نمونه‌ای انتخاب کرد که دارای طرح به روز و ساده‌ای باشد. خود کیف‌های چرمی در حالت عادی وزن بیشتری نسبت به بقیه دارند؛ اما باید موقعیت و چگونگی حمل را هم قبل از مشخص شود.

نکات خرید کمربند چرمی

  • آناتومی کمربند از دو بخش اصلی تشکیل شده است؛ بند و سگک. چیزی خارج از این حالا وجود ندارد. طول کمربند قابل تغییر است، پس نیاز نیست که نگران این مسئله باشید. در خصوص انتخاب سگک، این مسئله سلیقه‌ای است. برخی سگک قلابی دوست دارند و برخی دیگر نوع پینی را ترجیح می‌دهند.
  • در انتخاب طول کمربند، دقت کنید که باید هم اندازه سایز کمر باشد. هدف کمربند این است که شلوار را به دور کمر محکم کند. استفاده از نمونه خیلی شل، هیچ تأثیری در کاربرد آن ندارد. اگر هم سفت ببندید، به کمر و شکم فشار بیشتری وارد می‌شود.
  • کمربندهای چرم دارای ظاهر رویه و دوخت متفاوتی هستند. انتخاب هر کدام به سلیقه افراد بستگی دارد؛ اما آن‌هایی که می‌خواهند کمربند با همه لباس‌ها ست شود، تهیه نوع ساده بیشتر از بقیه توصیه می‌شود.
  • عرض کمربند هم مسئله دیگری است که باید در نظر گرفت. برای آن‌هایی که جثه کوچکی دارند، استفاده از کمربند با عرض کم توصیه می‌شود. برای افرادی با جثه بزرگ یا دارای اضافه وزن زیاد، استفاده از کمربند با عرض بیشتر، پیشنهاد می‌شد. این نکته باید در نظر گرفته شود که کمربند بخشی از پوشش را تشکیل می‌دهد؛ پس باید قابل روئت از روبرو باشد.
  • کمربندها بیشتر در دو دسته قهوه‌ای و مشکی عرضه می‌شوند. نمی‌توان گفت که حتماً باید از رنگ مشکی استفاده شود. انتخاب رنگ به رنگ لباس‌ها بستگی دارد. مسلماً برای کت و شلوار مشکی، کمربندی قهوه‌ای جلوه بدی ایجاد می‌کند؛ برای آن‌هایی که به دنبال تیپ اسپرت هستند، قهوه‌ای گزینه خوبی است.

کیف و کمربند چرم به صورت مجزا قیمت بیشتری از بقیه دارند؛ اما اگر به صورت ست خریداری شوند، قیمت کلی کمتر خواهد شد. البته قیمت ست کیف و کمربند چرم به عوامل دیگری مانند جنس و نوع دوخت بستگی دارد. باید گفت که بیشتر محصولات برتر چرم به صورت ست عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *