چرم حقی

خرید قسطی چرم حقی با Snapp

امکان خرید اقساطی! پرداخت در 4 قسط بدون کارمزد.

خرید قسطی چرم حقی با Snapp

راهنمای خرید انواع کمربند چرم مردانه

آقایان برعکس خانم‎ها در استایل خود آیتم‎های متنوعی ندارد؛ به همین دلیل برای خوشتیپ بودن به اکسسوری‎های محدود خود اکتفا می‌کنند. یکی از مهم‎ترین اجزای پوشش یک مرد، کمربند او است. امروزه کمربندهای چرم یکی از کلیدی‎ترین اجزای لباس‎‎های یک آقا هستند و موجب می‎شوند فرد خوشتیپ‎‌تر به نظر برسد. اگر قصد خرید کمربند چرم دارید یا می‎خواهید یک هدیه‌ی زیبا و کاربردی برای مرد زندگی خود انتخاب کنید، ادامه این مطلب را از دست ندهید تا در مورد انواع کمربند، روش تشخیص اصل بودن کمربند چرم و … بیشتر صحبت کنیم.

انواع کمربند چرم

کمربندهای مردانه در جنس‎های گوناگون چرم، پارچه، جیر و … ساخته می‎شوند. با توجه به فاکتورهایی مثل زیبایی، استحکام و ماندگاری بالا، بهترین جنس کمربند جنس چرم طبیعی است. استایل یک مرد با کمربند تکمیل می‎شود. کمربندهای چرم از نظر کاربرد دو نوع دارند.

     

      • کمربند رسمی و مجلسی: برای یک استایل رسمی باید یک کمربند رسمی انتخاب کنید. کمربندهای رسمی در اغلب مواقع با کت و شلوار استفاده می‎شوند. این کمربندها هیچ طرح یا بافت خاصی ندارند و معمولا دارای رنگ تیره هستند که متداول‎ترین آن مشکی و قهوه‌ای تیره است. این کمربندها سگکی ساده به شکل مربع یا مستطیل دارند و کم‎ترین طرح و نقش روی آن حک شده است. دوخت کمربندهای رسمی بسیار ظریف و به رنگ خود کمربند است. اصلی‎ترین ویژگی کمربند چرم رسمی سادگی در عین زیبایی است.

       

        • کمربند اسپرت و غیر رسمی: کمربندهای اسپرت برای استفاده روزمره کاربرد دارند؛ به همین دلیل متناسب با متنوع بودن لباس‎های روزمره دارای تنوع بیش‎تری هستند. کمربندهای چرم اسپرت بافت‎های گوناگونی مثل پوست ماری و … دارند و در انواع رنگ‎ها موجود هستند. کمربندهای روزانه دارای سکگ‎هایی با طرح‎های متنوع هستند و گاهی برای زیبایی بیش‎تر دارای دوخت تزیینی با رنگ متفاوت نیز هستند.

      محصولات پرفروش کمربند چرم مردانه

      هنگام خرید کمربند چرم به چه چیزهایی دقت  کنیم؟

      کمربند شاید مهم‎ترین اکسسوری آقایان باشد و تفاوت یک استایل بی‌نقص با تیپ معمولی را مشخص می‎کند. بهتر است برای انتخاب یک کمربند خوب، وقت صرف کنید و بهترین آن را با توجه به دیگر آیتم‎های استایل خود انتخاب کنید.

      ابتدا مشخص کنید که یک کمربند رسمی لازم دارید یا غیر رسمی. با توجه به نوع استفاده و لباسی که قرار است با آن ست شود رنگ کمربند خود را انتخاب کنید. درصورتی که می‏خواهید یک استایل جذاب داشته باشید ست کردن کمربند با کیف، هم از لحاظ جنس و هم از نظر رنگ بسیار خوب است. در صورتی که از کراوات استفاده می‎کنید، هارمونی آن با کمربند را رعایت کنید.

      بعد از رنگ کمربند باید به کیفیت دوخت آن توجه کنید. هرچه دوخت آن ظریف‎تر باشد، زیباتر دیده خواهد شد. در قدم بعد به اصل بودن چرم دقت کنید؛ چرم‎های مصنوعی ظاهری شبیه چرم طبیعی دارند ولی بعد از مدتی استفاده ممکن است کدر شوند یا ترک بخورند. دو نمونه از مهم‎ترین ویژگی‎های چرم طبیعی عبارت‌اند از درخشندگی که باعث جلوه ظاهری زیباتر می‌شود، و نرم بودن چرم که استفاده از آن را راحت‌تر می‌کند.

      روش‎های تشخیص اصل بودن

      شاید فکر کنید تشخیص طبیعی بودن چرم کار سختی باشد؛ ولی با چند ترفند ساده به راحتی می‎توانید به اصل بودن چرم پی ببرید.

      در ابتدا می‎توانید با نگاه به برخی ویژگی‎های کمربند چرم اصل بودن آن را تشخیص بدهید؛ اول به بافت آن دقت کنید چرم طبیعی دارای بافت نامنظم و غیر تکراری است. نور از چرم طبیعی به صورت هماهنگ منعکس نمی‌شود و وقتی به آن نگاه کنید برخی قسمت‎ها براق‎تر و برخی بخش‎ها مات است.

      استفاده از حس بویایی هم راه دیگر تشخیص چرم اصل است. چرم مصنوعی بوی پلاستیک می‎دهد ولی چرم طبیعی بوی تند و برخاسته از طبیعت دارد.

      با دست کشیدن بر روی چرم می‎توان اصل بودن آن را تشخیص داد؛ البته این روش به تمرکز نیاز دارد. چرم طبیعی گرم است ولی نوع مصنوعی آن کاملا سرد و بی‌حس است.

      روش دیگر هم این است که روی چرم مقداری آب بریزید. چرم طبیعی آب را جذب می‎کند و اگر آن را بکشید و رها کنید و به حالت اولیه برگردد.

      به‌طور کلی اگر می‌خواهید از اصل بودن چرم کمربند خود مطمئن باشید، باید از یک فروشگاه معتبر خرید کنید؛ فروشگاهی که در زمینه چرم شناخته شده باشد و اصل بودن جنس چرم را تضمین کند.

      خانه چرم حقی

      یکی از معتبرترین تولیدکنندگان کمربند چرم در ایران خانه چرم حقی است. فروشگاه حقی از سال 77 کار خود را آغاز کرده و در پنج سال اخیر با راه اندازی فروشگاه آنلاین در بین مردم بیش‏تر از قبل شناخته شده است. کمربندهای چرم فروشگاه حقی را به چهار دلیل باید خرید؛ اول زیبایی بی‎نظیر و دوام بسیار بالا، دوم به خاطر تنوع رنگی زیاد، سوم به خاطر جنس بسیار خوب سگک‎ها و دوام بالای آن‎ها و در نهایت به خاطر استفاده از بسته بندی‎ها زیبا و شکیل.

      در صورتی که می‏خواهید به عنوان هدیه یک کمربند چرم بخرید فروشگاه حقی انتخاب بسیار خوبی است؛ چون با کیفیت‌ترین کمربند چرم بازار ایران را با یک بسته‌بندی درجه یک به دست شما می‌رساند تا بتوانید بدون دردسر یک هدیه لوکس و بسیار کاربردی برای عزیزان خود تهیه کنید.

      اصول نگهداری از کمربند چرم

      تعیین سایز کمربند چرم

      یکی از سوالاتی که هنگام خرید از یک فروشگاه محصولات چرم مثل خانه چرم حقی پیش می‌آید این است که چگونه سایز مناسب را پیدا کنیم. به طور استاندارد کمربندها 5 سوراخ دارند و وقتی سایز کمربند چرم را قید می‌کنند از انتهای سگک تا سوراخ سوم را اندازه می‎گیرند. حالا برای پیدا کردن سایز مورد نظر خود سه راه دارید.

      • کمربندی که الان استفاده می‎شود را اندازه بگیرید. از قلاب سگک تا سوراخ سوم یا سوراخی که به طور معمول از آن استفاده می‎کنید.
      • اندازه گرفتن دور کمر شلوار به طوری که متر مثل یک کمربند از بندهای شلوار بگذرد. عدد روی متر به علاوه 4 سانت یا 2 اینچ سایز شما است.
      • دقیق‎ترین روش گرفتن اندازه دور کمر است. شلواری بپوشید که کاملا شبیه همان شلواری باشد که می‎خواهید کمربند را با آن استفاده کنید و بعد مانند مورد قبلی متر را از بندینک‎های شلوار رد کرده و وقتی دقیقا از لحاظ تنگی و محل قرار گرفتن مشابه کمربند شد، عدد به دست آمده را با 5/2 جمع کنید.

      سخن آخر

      خرید کمربند چرم نه تنها استایل شما را زیبا و جذاب می‎کند بلکه باعث می‎شود در چشم بقیه مرتب و جنتلمن به نظر برسید. کمربند چرم مهم‎ترین اکسسوری‎های مردانه است که می‎تواند با کفش، کیف پول و بند ساعت ست شود و شما را خوشتیپ‌ترین مرد جمع کند. برای خرید یک کمربند چرم اصل از یک فروشگاه معتبر خرید کنید تا از کیفیت کار اطمینان داشته باشد. خانه چرم حقی با طیف گسترده‎ای از کمربندهای چرم در کنار شماست تا در تکمیل استایل یا خرید یک هدیه لوکس مردانه و کاربردی به شما کمک کند.

      به اشتراک بگذارید

      بیشتر بخوانید

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *