چرم حقی

خرید قسطی چرم حقی با Snapp

امکان خرید اقساطی! پرداخت در 4 قسط بدون کارمزد.

خرید قسطی چرم حقی با Snapp

بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان!

هدیه مردانه

نخستین نکته‌ای که یک هدیه مردانه را در ذهن همسر، دوست و عزیز شما ماندگار می‌کند، عشق و علاقه‌ای است که هدیه‌ی شما آن را ابراز می‌کند. شاید مردها این نکته را خیلی بروز ندهند؛ اما از گرفتن هدیه از دوستان و عزیزانشان بسیار خوشحال می‌شوند. بعضی هدیه‌ها به‌اندازه‌ای برای آن‌ها ارزشمند است که ممکن است برای سال‌ها هدیه یا کارت همراه آن را نگه دارند. برخی مردم عقیده دارند، انتخاب هدیه برای مردان کمی سخت است؛ اما با نگاهی به برخی کادوهای لوکس که کاربرد همیشگی دارند، انتخاب هدیه برایتان آسان‌تر خواهد شد.

با فروشگاه چرم حقی در نگاهی به هدیه‌های خاص و کاربردی مردانه همراه باشید.

مهم‌ترین نکته‌ها برای تهیه هدیه مردانه خاص و جذاب:

برای تهیه کادو تولد آقایان به چند نکته توجه کنید و سپس از بین کادوهای پیشنهادی بهترین آن‌ها را انتخاب کنید:

یک ست مردانه چرم یک هدیه تولد مردانه لاکچری
یک ست مردانه چرم یک هدیه تولد مردانه لاکچری
  • روز تولد آقایان را از یاد نبرید و کادو تولد مردان را در فضایی به‌یادماندنی به آن‌ها تقدیم کنید.
  • بیشتر مردان به کالاهای کاربردی علاقه دارند؛ پس پیش از تهیه هر کالای تزئینی از سلیقه دوست یا عزیزتان مطمئن شوید.
  • بیشتر مردان از دریافت کادو خوشحال می‌شوند و خیلی درگیر قیمت آن نیستند. البته برخی نیز به کالاهای گران‌قیمت علاقه‌مندند. پیشنهاد ما این است که وضعیت مالی خود را در نظر بگیرید و با توجه به توان مالی خود خرج کنید.
  •  به بسته‌بندی کادو توجه زیادی داشته باشید. یکی از مزایای خرید هدیه مردانه از فروشگاه‌های اینترنتی مانند چرم حقی، بسته‌بندی شیک و پکیج کامل کادویی آنهاست. در این صورت، درگیر پیدا کردن کاغذ کادو، روبان و ساک کادویی نخواهید بود.
  • همراه با کادو کارتی هم به عزیز یا دوست خود هدیه کنید و حرف دل خود را روی آن بنویسید. با این کار، به هدیه‌ی خود یک معنای شخصی می‌بخشید.

آشنایی با چند هدیه مردانه خاص و ممتاز:

بدون تردید شما هم دوست دارید بهترین و گران‌ترین هدیه مردانه را برای همسر یا عزیز خود تهیه کنید؛ اما هرکسی مبلغ مشخصی می‌تواند به کادو تولد مردانه اختصاص دهد. در ادامه مطلب، کادوهایی لوکس و کاربردی از محصولات چرم حقی را به شما معرفی می‌کنیم. هر یک از این دسته‌بندی‌ها با توجه به مقدار بودجه‌ی شما ارائه شده‌اند.

گروه اول شامل هدیه تولد به صرفه برای آقایان است که تا قیمت 500 هزار تومان را در بر می‌گیرد. در این بخش زیباترین جاکارتی‌های چرمی را مشاهده می‌کنید. دومین گروه شامل کادو تولد زیر 1 میلیون تومان و هچنین کادو تولد در حد یک میلیون تومان است. کیف‌های مردانه شیک و چرمی را در این گروه پیدا می‌کنید. همچنین اگر تا یک و نیم میلیون تومان بودجه برای کادو تولد آقایان در نظر گرفته‌اید، سری به انواع کمربند مردانه بزنید. درصورتی‌که بودجه بیشتری برای تهیه کادو تولد مردان اختصاص داده‌اید، پیشنهاد ما انتخاب از میان ست‌های چرم فروشگاه حقی است.

با دسته‌بندی کالاهای چرم حقی براساس قیمتشان آشنا شوید:

  • هدیه مردانه خاص و زیبا تا 500 هزار تومان
  • هدیه مردانه شیک تا یک میلیون تومان
  • هدیه مردانه لوکس تا یک و نیم میلیون تومان
  • هدیه مردانه لوکس و لاکچری

۱. هدیه تا 500 هزار تومان مردانه خاص

محصولات چرمی هدیه‌هایی خاص و ماندگار برای آقایان به شمار می‌روند. جالب این است که محصولات چرمی بسیار متنوع هستند و شما می‌توانید با هر بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، یکی از این محصولات کاربردی و ماندگار را تهیه کنید. اولین پیشنهاد ما، انتخاب یک جاکارتی چرم است. امروزه همه پسران جوان و مردان نیاز به جاکارتی دارند تا بتوانند کارت‌های تحصیلی، بانکی و کارت‌های دیگر خود را در آن قرار دهند.

محصولات پرفروش جاکارتی

اگر بودجه محدودی برای خرید کادو تولد مردانه در نظر گرفته‌اید، تردید نکنید که جاکارتی چرم حقی هدیه تولد به صرفه‌ای برای شماست. جاکارتی‌های چرم حقی در انواع گوناگون و با رنگ‌ها و مدل‌های متفاوت تقدیم شما می‌شود. با نگاهی به این محصولات زیبا، رنگ و مدل دل‌خواه خود را انتخاب کنید و آن‌ها را با بسته‌بندی جذاب و ساک کادویی زیبا و شیک دریافت کنید.

۲. هدیه مردانه شیک تا یک میلیون تومان:

کیف پول مردانه کالایی کاربردی است که می‌تواند شیک و لاکچری هم باشد. ظاهر مردان خاص و جنتلمن را می‌توانید از کیف پول، کمربند و طرز لباس پوشیدنشان تشخیص دهید. اگر مقدار بودجه‌ای که برای خرید کادو مردانه در نظر گرفته‌اید، در حد یک میلیون تومان است، کیف‌های پول چرم حقی بهترین گزینه‌ها را در اختیار شما می‌گذارد. با نگاهی به مجموعه کیف پول‌های مردانه چرم حقی چند نوع کیف پرکاربرد را در میان آن‌ها می‌بینید. هریک از این کیف‌ها در بسته‌ای لوکس و جذاب قرار می‌گیرد و ساک کادویی آن نیز همراه با کیف پول تقدیم شما می‌شود.

محصولات پرفروش کیف پول مردانه

  • اگر در جست‌وجوی کادوی زیر 1 میلیون تومان باشید، باید کیف پول‌های کتی ما را ببینید. این کیف‌ها بزرگ‌تر از کیف‌های جیبی تاشو و مناسب قرارگیری در جیب کت مردان هستند.
  • شاید شما به دنبال کیف‌های پول زیپ دار باشید. برای سلیقه شما نیز کیف پول‌هایی در بین محصولات چرم حقی پیدا می‌شود. کافی است کیف دلخواه خود را بپسندید و سفارش دهید تا در اولین فرصت به دست شما برسد.
  • ۳. هدیه مردانه لوکس تا یک و نیم میلیون تومان:

    اگر شما به دنبال کادو تولد مردان در حد یک میلیون تا یک و نیم میلیون تومان هستید، سری به بخش کمربندهای مردانه چرم حقی بزنید. گوناگونی رنگ و بافت این کمربندها شما را ذوق‌زده می‌کند. حتی اگر در جست‌وجوی رنگی خاصی هم باشید، می‌توانید آن را در بین این کمربندهای لاکچری پیدا کنید. برخی از این کمربندهای زیبا و شیک یک‌رو هستند و برخی از آنها دورو.

    محصولات پرفروش کمربند چرم مردانه

    با خرید یک کمربند دورو، به نوعی دو کمربند هدیه می‌دهید. بیشتر کمربندهای دورو به دورنگ مشکی و قهوه‌ای ساخته شده‌اند و هر دو طرف آنها قابل استفاده است.

    توجه داشته باشید که کمربندهای شیک ما در بسته‌‌های لوکس و کادویی قرار می‌گیرند و با ساک کادویی عرضه می‌شوند.

    ۴. هدیه مردانه لوکس و لاکچری:

    جاکارتی هدیه‌ای ارزشمند برای کادو تولد آقایان است. کیف پول هم کادویی با کاربردی همیشگی است. همچنین کمتر مردی وجود دارد که از کمربند استفاده نکند. حالا تصور کنید اگر کادوی لاکچری شما همه این وسیله‌های کاربردی یا چند قطعه از آن‌ها را در بر بگیرد. ست‌های چرم مردانه از قطعه‌های گوناگون چرمی تشکیل شده که هریک چند کالای لوکس و کاربردی را در بر می‌گیرند.

    کیف پول چرم مردانه همراه با جاکلیدی یکی از این ست‌های چرمی است که در جعبه‌ای لوکس به شما تقدیم می‌شود. کیف چرمی جیبی و کمربند نیز ست دوگانه دیگری است که لایق دوست و همدم شماست. اگر بخواهید هزینه بیشتری برای هدیه مردانه کنید، می‌توانید ست سه‌تایی چرمی را تهیه کنید. در ست‌های سه‌تایی سه قلم از کالاهای کیف پول، جاکلیدی، جاکارتی یا کمربند چرمی گنجانده شده است. اما اگر بودجه بیشتری دارید، می‌توانید یک ست چهارتایی کادو تولد مردانه را انتخاب کنید.

    هریک از این ست‌های کادویی در جعبه‌های لوکس و تزئین‌شده با روبان، به همراه یک ساک کادویی به شما عرضه می‌شود. تنها کاری که باقی می‌ماند آن است که زمان تقدیم هدیه تولد را با مرد زندگی یا دوست و رفیق خود هماهنگ کنید.

    محصولات پرفروش ست چرم مردانه

    – کارت یادبود هدیه تولد مردانه را فراموش نکنید:

    رعایت نکته دیگری هدیه مردانه شما را تا پایان زندگی دوست و عزیز شما به‌یادماندنی می‌سازد. وجود کارت زیبایی که شما هم یکی دو جمله روی آن نوشته باشید، هدیه شما را معنادار می‌کند. این کارت‌های کوچک و زیبای یادبود را هم می‌توانید از چرم حقی بخواهید تا همراه با هدیه خریداری‌شده برای شما بفرستیم.

    – کادو تولد آقایان را با ساک دستی شیک تقدیم کنید:

    در نهایت، یک ساک دستی شیک و کادویی، پکیج هدیه مردانه را کامل می‌کند. جالب است بدانید هر قطعه از چرم حقی که شما خریداری می‌کنید، دارای ساک دستی مخصوص خود است. این ساک‌های کادویی از نظر رنگ، نقش و لوگو با جعبه کادوی شما هماهنگ هستند. اندازه آن‌ها نیز متناسب با هدیه‌ای است که خریداری کرده‌اید. در یک‌کلام، با خرید کادو از چرم حقی شما فقط باید به آماده کردن فضا و لحظه خاص تقدیم هدیه فکر کنید.

    ۲. زمان تقدیم هدیه مردانه را برنامه‌ریزی کنید:

    پس از تهیه هدیه زیبایی که از سر عشق و علاقه فراهم کرده‌اید، زمان آن است که به برنامه‌ریزی برای زمان و مکان تقدیم کادو تولد مردانه فکر کنید. البته این کار را باید با توجه به نسبت شما و فردی که هدیه را برایش تهیه کرده‌اید، برنامه‌ریزی کنید. گاهی جشن و مهمانی تولدی است و کادو تولد آقایان را در این مهمانی تقدیم می‌کنید؛ اما گاهی خبری از مهمانی نیست و شما سورپرایزی برای همسر یا دوست و عزیز خود تدارک دیده‌اید.

    برای این کار می‌توانید او را به رستوران، کافی‌شاپ یا هر محلی دعوت کنید که او از بودن در آنجا لذت می‌برد. حتی می‌توانید دوستان و عزیزان مشترکتان را هم دعوت کنید و خاطره‌ای ماندگار در ذهن همسر و عزیز خود ثبت کنید.

    نحوه ارسال هدیه مردانه چرم حقی به تهران و دیگر شهرهای ایران:

    هنگامی که کادو تولد آقایان را از چرم حقی خریداری می‌کنید، نگران دریافت آن نباشید. اگر در تهران زندگی می‌کنید، کادوی خریداری‌شده را در همان روز به دست شما می‌رسانیم. چرم حقی خرید همشهریان تهرانی را با الو پیک برای آن‌ها می‌فرستد؛ اما اگر در شهرهای دیگر ایران زندگی می‌کنید، هدیه خود را چند روز زودتر سفارش دهید. خرید هم‌میهنان عزیز را با پست پیشتاز برایشان می‌فرستیم و شما باید دو تا چهار روز کاری را برای دریافت آن در نظر بگیرید.

    گفتار پایانی:

    ماندگارترین هدیه مردانه آن است که با دل و جان تهیه شود و با عشق و علاقه تقدیم گردد. عزیزترین مردان شما وقتی می‌بینند برای شما اهمیت دارند، شوروشوق بیشتری برای زندگی پیدا می‌کنند؛ به‌ویژه هنگامی که هدیه‌ای همراه با عشق و محبت تقدیم آن‌ها می‌شود. هدیه‌ای که در عین‌ حال که کاربردی است، لوکس و ماندگار هم هست. با نگاهی به فروشگاه اینترنتی چرم حقی کادوی دلخواهتان را پیدا خواهید کرد.

    به اشتراک بگذارید

    بیشتر بخوانید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *